Tisdag 22 april

Idag fyller T -hundarna 1 år och vi gratulerar dom samtidigt som vi sänder Sofia och lilla "Him" som inte fick vara med oss så länge en extra tanke.
Vi har ju nu både haft läger och valpträff hemma hos mej och jag tycker valpträffen och vallningen med alla nya hundar gick mycket bra då vi hade i mitt tycke en mycket duktig och kunnig instruktör i Peter.
Jag har ju förmånen att ha många av både gamla och ny hundar nära mej och det är kul att följa deras framgångar och framsteg på tävlingsbanorna och vallhagarna och även alla ute i landet också.  Alla Gränsvallare och "ingifta" samt en del kamrater har ju fri tillgång till mina får coh jag "nästan" kräver att ni kommer hit och tränar så ofta ni vill så även jag tränar med min Tornedos powerful Dundra som jag så väl behöver.
Grattis igen alla i T kullen.
Kramar från era uppfödare Stefan och Åsa

Kommentarer
Postat av: Hanna, Nellie och Uma

Hej hej!!

Ja, bara jag blir frisk så kommer jag och hejjar på dig och Dundran:-)
//
Hanna

2008-04-24 @ 11:49:43
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Jag skulle oxå ha kommit om det inte va såå långt...Hoppas träningen går fint med Dundra.
Ha det gott!
Kram A-C & Dogsen

2008-04-26 @ 23:09:35
URL: http://www.hunden-meja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0