tisdag 26 februari

Hej alla vänner!
Nu hoppas jag att jag har ström så länge att jag hinner skriva några rader...
Ni har väl inte blåst bort?? Skogen har tagit stryk,men vi ska nog hitta lite plats att gömma oss i alla fall.
Det har kommit in anmälningar till 29-30/3 så det blir träning. Ni som vill vara med anmäl er under kommentarer alt.till Zonja eller mig. Hinner jag fixa med får kanske vi även kan valla lite,men i huvudsak blir det sök denna helg.
Anmälda hundar( m.bihang..)hitills: Zorro,Hajjas, "H-tik",Turbo,Tuff,Zting,Storma,Tina,Oxa,Rod,Nimrod?,Oska mfl,
Impala & Puma. Glömt någon? Hör av er! Kostnad blir det vi lägger på gemensam mat. Återkommer.
BRUKSLÄGRET:
Vi är i dagsläget 36 st! KUL!
Sökinstruktörer blir Jonny Hallgren (Vimsa) & Zonja Ottosson(Hexa,Zting & Storma)
Spårinstruktör kommer Yvette Svanborg att vara. Hon har Gränsvallarens Tvincent.
Vallinstruktör för vallgrupp samt valpträff är Peter Nilsson. ( R och V - kullens "pappa")
Vi kommer att skicka ut mer info,bg nr, mm till alla anmälda snart.
Kurs med Karin Söderberg:
Det kommer att bli vallkurs på Lekeberga gård 14,15,16 april. Anmäl tll Hanna om ni vill vara med?
Se länk eller vår gästbok.
Ha en bra dag! Mvh Åsa

Kommentarer
Postat av: Anna

Tja på er!! Jag och los kidsos kommer för islandshästridning... le döögs får komma i andra hand, vi ska umgås å bara va istället :)

2008-02-26 @ 19:12:05
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Bettina

trevlig blogg du har så söta hundar hoppas du får ström snart titta gärna in på min hemsidan och lämna ett avtryck
kram Tina

2008-02-27 @ 23:02:21
URL: http://norrbackensislandshastar.com
Postat av: Jenny o Nimrod

Hej Åsa,
Nimrod och jag har stora planer på att komma.
Det ska bli jättekul, men Fiddlari får stanna hemma.

2008-03-03 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0