tisdag 15 juli

Hej på er alla Gränsvallare mfl...

Hoppas att resan hem gick bra för er alla. Jag var hemma ca 21 på söndag kvällen. Det var inte så skönt att gå upp 4.20 på måndagen,men kossorna väntade..

Jag ska göra en liten sammanställning utav era kursutvärderingar,så ska vi se hur vi planerar till nästa år. Det finns lite att fundera på. Bra att så många lämnade in utvärdering!

Stort TACK till alla som hjälpte till att handla,fixa med porslin,får,grindar,partytält mm,mm... Ingen nämd,ingen glömd!
Vi var ju tyvärr en för lite i år,saknaden gör sig påmind vid våra läger,men vi får hoppas att Malin tyckte vi skötte oss ganska ok ändå.

Vi ses kanske i fårhagen snart igen? Tills dess,ha det så bra!!

Kram från Stefan & Åsa . Gruffa,Kaxa,Oska,Dundra,Impala&Puma hälsar till "tjocka släkten"!

Kommentarer
Postat av: Lena & Sheger

Tack Åsa och Stefan för ett underbart läger! Ett x-tra tack oxå till "mina" träningskompisar för all peppning, det behövde jag!

Nu ä vi laddade till fortsatt träning.



Kramar från Lena & Sheger

2008-07-16 @ 23:37:49
URL: http://www.freewebs.com/sheger/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0