tisdag 18 mars

HEJ!
Det blir tyvärr långt mellan inläggen,men hoppas på mer tid snart..!
Har skrivit några rader i gästboken men kommer att använda bloggen mer framöver.
Det viktigaste just nu att rapportera är att Oska börjat löpa!! ÄNTLIGEN!
Håll tummarna för att det nu går bra med parning,valpar mm! Ni som är alt.vill vara på väntlista,hör av er efter påsk.
Håll koll på bloggen så kommer info så fort vi vet att parning ägt rum.

Nu till info om BRUKSLÄGRET. Ni som har anmält er kommer att få mail av Stefan P. i veckan med kontonummer. Ni som ej kan betala via internet kan betala på plats i Örebro. Vi har bestämt avgift till 500 kr/ person m.hund. För övriga blir avgiften 300/person.
Mat to.kv,fre.kv,lö.kv & sö.lunch ingår. Grillad korv/hamburgare i skogen /hagen fre-lö ingår också.
VIKTIGT: Ni som vill ha veg.mat el.är allergiska,hör av er till Stefan så kan han meddela "kocken".
FRUKOST & ev. FIKA får ni själva fixa!!
Jag kommer senare lägga ut en deltagar-lista. Mer tider o info kommer också.

Det kommer mer info om vår träningshelg också,ska bli roligt att träna på "hemma-plan". Återkommer.
När jag tittar ut så kan man tro att julen är här,men det är väl ialla fall dags att önska GLAD PÅSK??!!
Kramar till er alla, vi ses! Mvh Åsa

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoj hoj!!

Härligt att bloggen uppdateras, även om jag inte är någon hejjare på att uppdatera min så ofta:-p

Ska bli så härligt på lägret och träna hund, längtar!!!

Kram till er alla

2008-03-18 @ 15:09:37
URL: http://www.nellieslya.blogg.se
Postat av: Gerd oTurbo

Va töntiga ni ser ut brudar, ni är pinsamma om ni kommer med de kläderna på er till mig idag.huhu

2008-03-21 @ 15:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0