Till minne av Malin 2009-08-05

Idag är det åter en årsdag att minnas,en mycket tråkig sådan..
Två år har gått sedan Stefan ringde och först berättade att Malin var dålig och några timmar senare ringde igen och sa att hon ej klarat av krisen.
Det var en stor förlust för oss alla,men främst för Stefan. De skulle ha firat 2-årig bröllopsdag igår.. 
Det är så tråkigt att Malin ej är med  oss fortfarande!
Jag kommer tända ett ljus ikväll och hoppas det är många med mig som sänder en tanke både till Stefan & till Malins minne.
Avslutar som förra året med Malins egna ord: Sörj ej att jag är borta utan gläds åt att jag funnits!

(Mycket glädje har vi delat, men saknar dig det gör vi i alla fall...)

Kramar till er alla från Åsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0