måndag 2 november

Hej på er!

Det blir tyvärr längt mellan uppdateringarna på vår hemsida. Tiden räcker ej till. Jobbar långa dagar och på "rasten" ska hästarna ha sin omvårdnad mm,mm.

Var i alla fall iväg och försökte mig på ett vallprov mitt iallt. Det blev inte godkänt,men känner mig ändå nöjd.
Poäng på allt,gick hela banan med alla får med från början till slut,när fållan ut var dags så hotade 3 tackor Puma så hon tvekade(har aldrig hänt förr..!). Missade för mkt poäng där. Det viktigaste för mig var iallafall att JAG var inte nervös & kände att Puma var under kontroll. Behöver mer tid på får. Tar det nästa gång.. 
TACK Sören&Inga-Lill för lån av får&mark! TACK Yvette för hjälp i fårhagen! Missade ju ett par timmars träning pga bilproblem,bärgning mm,tack för att du ställde upp senare iaf.

Har skrivit på Grattis också idag. Ni är så duktiga allihop!

Hoppas ni hade en trevlig Allahelgonshelg. Var själv i Sthlm och tände ljus på grav. Här hemma lyste det på Bessie & Busas grav. Det fick bli en tanke till Malin också.. Förra helgen skulle hon fyllt 49. Det är tomt utan henne i Gränsvallarens kennel. Vi får kämpa på så gott det går.

Ha en bra vecka!
Mvh Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0