Sorgens dag,19 mars 2010


SORGENS DAG I BÄCKALYCKAN..

IDAG DROG IMPALA SITT SISTA ANDETAG. HON DOG I SAMMA HÖRN SOM HON FÖDDES FÖR 12,5 ÅR SEDAN.
HON HADE FÅTT EN HJÄRNTUMÖR OCH HAR KÄMPAT LÄNGE,MEN MED SIN GODA KONDITION&FRISKA INTELLIGENS HAR HON ÄNDÅ HAFT EN BRA SISTA TID.DE SISTA TVÅ DAGARNA HAR JAG DOCK FÅTT BÄRA UT HENNE DÅ HON BEHÖVDE KISSA MM. HON VILLE INTE ÄTA  HELLER.
HADE BESTÄMT EV.TA BORT HENNE IKVÄLL,DÅ VETERINÄR SKA KOMMA HIT PGA HÄSTSKADA,MEN PALA LÄT MIG SLIPPA DET BESLUTET..VILL TACKA HENNE FÖR DET OCH FÖR ALLT ANNAT VI DELAT UNDER ÅREN SOM GÅTT!

SAKNADEN ÄR STOR FÖR PUMA & FAM.STRAND.



Kommentarer
Postat av: Lina

Gråter med dig, Åsa. Att mista en kär gammal vän är en stor sorg & saknad. Låt din sorg få tid. Tänd ett ljus för henne. Minns & le åt alla glada stunder ni haft tillsammans. Hon kommer alltid finnas vid din sida. Så småning om bleknar sorgen bort och alla goda minnen tar över. Saknaden försvinner nog aldrig, men tack & lov gör faktiskt sorgen det. Kram till dej!

2010-03-20 @ 20:38:34
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Anna Funni Jonasson

Jag har inga ord som kan trösta dig mer än att jag faktiskt vet vad du går igenom och att hon finns kvar hos dig och vakar över dig och att ni en dag kommer att synas igen.



Min tröst är att jag vet att Classic inte har ont längre. Det var det värsta för mig så på ett sätt är jag lättad över att han somnade som han gjorde för jag visste att då kommer han bli den Classic som jag vill minnas: frisk, glad och välmusklad.



VARMA KRAMAR

2010-03-22 @ 11:41:14
URL: http://annajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0